Bram ter Bekke: Boek Grondslagen van de Marketing

Boek Grondslagen van de Marketing

Boek Grondslagen van de MarketingBram ter Bekke
7512 Enschede (NL)

Geen schade aan het boek!

Grondslagen van de marketing is een boek van Bronis Verhage uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V..

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.

Unieke code (bv EAN, ISBN of UPC): 9789001853174

Kenmerken

Prijsinfo
  • Per stuk

Prijzen, tarieven, voorwaarden

Per stuk: € 20,00


Betalingsmogelijkheden

  • Vooraf overboeken

Levering

  • Bezorgen mogelijk
  • Afhalen mogelijk:

Leveringsgebied


Aanbod is geldig voor de volgende postcodegebieden:

Aanbieder

Aanbieder is een particulier
Bram ter BekkeMijn naam is Bram ter Bekke en ik ben 21 jaar. Ik heb Commerciële Economie gestudeerd aan de Hogeschool Saxion in Enschede.
Op dit moment werkzaam bij Albert Heijn als teamleider.

Is ben erg ambitieus, leergierig, hardwerkend, klantvriendelijk, sociaal, beleefd en meedenkend.

Contact, vragen